wtorek, 28 grudnia 2010

Last Chaos - polska gra MMORPG

Last Chaos jest bezpłatną i całkowicie spolonizowaną grą online 3D z podziałem na role czyli tak zwanym MMORPG. Gra nie wymaga od uczestników uiszczania miesięcznych opłat, jednak jeżeli tylko chcemy możemy skorzystać z item mall. Za stworzenie i rozwój omawianej pozycji odpowiada koreańska firma NAKO T-Entertainment, natomiast właścicielem praw do gry na Europę oraz wydawcą gry na polskim rynku jest firma Gamigo.


POLECAMY:
Last Chaos - polska gra MMORPG Ciekawy artykuł!
Tibia - zwykła gra online czy niebezpieczny narkotyk ?
Wirtualny autobus donikąd oceń to!
Shadowrun - gra komputerowa warta przypomnienia oceń to!
Dlaczego boimy się w to grać? oceń to!

Last Chaos to rozbudowana i nowoczesna gra typu MMORPG, oferująca jednocześnie darmową rozgrywkę za pośrednictwem serwerów polskich. Za stworzenie i rozwój omawianej pozycji odpowiada koreańska firma NAKO T-Entertainment, natomiast właścicielem praw do gry na Europę oraz wydawcą gry na polskim rynku jest firma Gamigo.

Otoczka fabularna Last Chaos nie należy do najbardziej oryginalnych. Przez wiele lat wszechświat tworzyły trzy światy - Kraina Mroku, będąca we władaniu lorda ciemności Eresa; Ląd Blasku, zarządzany przez praworządnego boga Apollona; oraz Iris - kontynent zamieszkały przez rasy śmiertelne. Przez wiele lat krainy żyły równolegle, nie mieszając się we własne sprawy. Sytuacja ta nie mogła jednak trwać długo, zważywszy na szalenie ambitne terytorialnie zapędy Eresa. Zdołał on zebrać potężną armię, złożoną z przedstawicieli rasy specjalnie stworzonej do walki - Tytanów, znacznie silniejszych i wytrzymalszych od zwykłych ludzi. Najeżdżając Iris, bóg mroku pragnął tylko jednego - zmiażdżenia wszystkich śmiertelnych ras. Początkowo doskonały plan inwazji uległ jednak znacznym komplikacjom po tym, jak swoje trzy grosze postanowił wtrącić Apollon, świadomy zagrożenia związanego z zakusami swego odwiecznego rywala. Obdarzył on Tytanów inteligencją i świadomością, w wyniku czego przestali oni być idealnymi maszynami do zabijania, a wielu z nich zbuntowało się przeciwko swemu stwórcy, walcząc ramię w ramię z rdzenną ludnością Iris. Tak rozpoczęła się epicka konfrontacja sił, okres burzliwych wojen, niezliczonych zdrad i wielkiego rozlewu krwi. To właśnie epoka dla odważnych bohaterów, takich jak Ty, drogi graczu.

Każda postać charakteryzuje się zestawem czterech głównych atrybutów (siła, zręczność, wytrzymałość i inteligencja) oraz paletą zdolności specjalnych, zależnych od wybranej profesji. Nasz wirtualny awatar może przyjąć jeden z sześciu dostępnych kształtów. Tytan to silny i twardy wojownik, dobywający potężne miecze i topory oraz dysponujący szerokim wachlarzem uderzeń i indywidualnych buffów. Po osiągnięciu 30 poziomu doświadczenia może wyspecjalizować się w walce, wybierając drogę Górskiego Wojownika (Highlander) lub Mistrza Wojny (War Master). Rycerz to ludzka odpowiedź na wynalazek Eresa - jest on najlepiej opancerzonym i najwytrzymalszym żołnierzem, idealnie nadającym się do roli drużynowego tanka. Z czasem może przeobrazić się w Rycerza Świątynnego (skupionego na defensywie i wiernego swemu pierwotnemu wyposażeniu, złożonego z miecza oraz tarczy) lub Królewskiego (walczącego dwoma mieczami oraz obdarzonego większymi możliwościami ofensywnymi). Kolejnymi postaciami są Czarodziejka oraz Uzdrowicielka, oboje płci pięknej. Pierwsza odznacza się wybitnymi zdolnościami w manipulowaniu materią (także tą ciemną) i zadawaniu znacznych obrażeń magicznych; druga zaś jest jej kompletną przeciwnością - posiada szeroki zestaw zaklęć wspomagających, leczących i wskrzeszających, zaś w walce zdecydowanie preferuje trzymać dystans, atakując za pomocą różdżek lub łuków (mając przy tym szczególne uzdolnienie do tych ostatnich - należy bowiem do rasy Elfów Wysokich). Stawkę dopełnia: szybka i przebiegła Szelma, doskonale operująca dwoma sztyletami na bliskim dystansie lub wprawnie posługująca się kuszą w walce dystansowej; oraz tajemniczy i niebezpieczny Zaklinacz, specjalizujący się w przywoływaniu potworów i zakrzywianiu granic między światami.

Osią rozgrywki i jednocześnie najistotniejszym sposobem na rozwój kierowanej przez nas postaci jest bezpośrednia walka z lokalną populacją potworów. Nie brakuje jednak akcentów nieco ambitniejszych - na każdym poziomie gracz otrzymuje dostęp do nowej palety questów, ma także możliwość rozwijania swego herosa w zdolnościach wydobywczo-rzemieślniczych (interakcja z energetycznymi kamieniami, ziółkami, rudami metali etc.). Oryginalnym rozwiązaniem, przywodzącym na myśl takie hity jak World of Warcraft czy Guild Wars, jest system "osobistych podziemi", które tworzone są specjalnie na potrzeby pojedynczych bohaterów i drużyn. Pozwalają one na szybką i nieskrępowaną zabawę w kameralnej atmosferze. Nie brakuje oczywiście terenów i lochów otwartych dla wszystkich graczy. Całkiem świeżym pomysłem jest również specjalny tryb rozgrywki, ochrzczony mianem PvPvE - Player vs Player vs Environment. Polega on na tworzeniu rozległych sojuszy, w ramach których współpracują postacie kierowane zarówno przez graczy, jak i przez serwer - w takiej sytuacji nie koncentrujemy się wyłącznie na grindowaniu lub na czystym PvP, lecz łączymy obie czynności, w zależności od naszych preferencji lub zaistniałej sytuacji. Co ważne, nie jesteśmy skazani na podróżowanie po świecie w samotności, nawet gdy wokół otaczają nas obcy gracze - zawsze możemy liczyć na wiernego, zwierzęcego towarzysza (do wyboru np. smok lub koń).

Printex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz